Olemme kaikenkokoisten toimijoiden kumppani, jonka ammattitaitoisiin käsiin voit huoletta luottaa toimintasi työajan ulkopuolella. Hoidamme huoltopäivystyksen ja arjen hätätilanteet iltaisin, pyhinä ja viikonloppuina. Tarjoamme kaikki palvelut yhdestä numerosta.
Palvelukeskuksen tyypillisiä tehtäviä:
– avainhallinta
– chat- ja somepäivystys
– LVIS -hälytyksien vastaanotto
– porttien ja ovien etäohjaukset
– puhelinvaihde- ja infopalvelut
– vikailmoituksien vastaanottaminen
– kiinteistöhuoltopäivystyksen tehtävät
– hissi- ja kiinteistöhälytyksien vastaanotto
Asiakaspalvelijamme edustaa yritystänne
Palvelukeskuspäivystäjämme on asiantunteva ja ystävällinen asiakaspalvelun ammattilainen, joka edustaa yritystänne päivystysajan tiedustelu- ja huoltotilaustarpeissa. Palvelukeskuspäivystäjämme voi luoda kokonaiskuvan tilanteesta ja tehdä tilannearvion siitä, vaatiiko tapaus välitöntä huomiota vai riittäkö että huoltomies hoitaa asian seuraavana arkipäivänä. Mahdolliset tilannearviot tehdään aina käyttäen asiakkaan kanssa sovittuja ohjeistuksia.
Raportointi tehtävien tukena
Asiakkaanamme saat yksityiskohtaiset raportit saapuneista yhteydenotoista sekä tehdyistä toimenpiteistä. Laajan raportoinnin kautta saat perusteellisen käsityksen tapahtumista, joka tukee asian mahdollisten jatkotoimenpiteiden hoitoa.
Ulkoistamisella helppoutta ja säästöä
Päivystyksen ulkoistaminen on tyypillisesti edullisempaa kuin uusien työntekijöiden palkkaaminen tai ylitöiden teettäminen. Vastineeksi ulkoistamisesta saat myös ajansäästöä. Toimimme luotettavana kumppaninasi, jonka kanssa asiointi on helppoa ja henkilöstö asiantuntevaa.
Miten voimme palvella teitä?
Toni Träskelin
Myyntijohtaja
044 036 3604
toni.traskelin@etelavartiointi.fi
Esa-Pekka Niemi
Myyntipäällikkö
050 577 1864
esa-pekka.niemi@etelavartiointi.fi