Etävalvontateknologiat, langattomat järjestelmät sekä uusin sensoriteknologia mahdollistavat laadukkaiden etäpalveluiden tuottamisen. Etäpalveluita johdetaan ja hallitaan omassa hälytyskeskuksessamme ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Etäpalvelut mahdollistavat turvallisuudesta huolehtimisen kustannustehokkaasti turvallisuudesta tinkimättä. Asiakkaanamme saat kokonaisvaltaisen palvelun, kolmella kielellä, pitkällä kokemuksella. Palvelemme valtakunnallisesti koko maassa.
Hälytyskeskuksemme yhteydessä toimivat etäpalvelupäivystäjämme ovat vahvan asiakaspalvelutaustan omaavia tekijöitä, joille laadukas palvelu ja asiakaslähtöisyys ovat toimintatapojen keskiössä. Päivystäjämme toimivat asiakasyrityksemme edustajina, edistäen turvallisuutta ja tehokasta toimintaa poikkeustilanteissakin. Päivystäjämme käyttävät luontevasti turvatekniikkaa- ja IT-järjestelmiä sekä palvelevat asiakkaitanne tarpeen mukaan myös monikielisesti.
Ulkoistamalla etäpalvelut, voit keskittyä sinulle tärkeimpään ja viettää yösi leväten.
Me hoidamme päivystyksen.
Etäpalvelun tehtäviä voivat olla:
- puhelinvaihde
- ovenavauspalvelut
- call center -palvelut
- GPS-paikannuspalvelut
- valvonta- ja ohjauspalvelut
- kameroiden, porttien ja ovien etäohjaus- ja käyttö
- kiinteistöjen LVIS- ja vikailmoitusten sekä huoltopyyntöjen välitys
Sertifioitu hälytyskeskuksemme Kirkkonummella vastaanottaa hälytyksiä ja reagoi näihin sovittujen toimintaohjeiden mukaisesti vuoden jokaisena päivänä 24/7. Asiakkaanamme saat kokonaisvaltaisen palvelun, kolmella kielellä, pitkällä kokemuksella.
Kameravalvonta etäpalveluiden tukena
Kameravalvonta mahdollistaa välittömän tilannearvion tekemisen kohteelta. Hälytyksen tai palvelupyynnön saapuessa päivystäjämme voivat tarkistaa kohteen kameravalvonnan ja tehtyyn tilannearvioon sekä sovittuihin toimintaohjeisiin perustuen välittää paikalle sovitun auttajatahon vartijasta huoltomieheen tai viranomaisiin.
Sähköiset raportit pitävät asiakkaamme ajan tasalla
Asiakkaanamme saat päivystäjiemme toimenpiteistä, vikailmoituksista ja muista havainnoista sähköisen raportin heti tehtyjen toimenpiteiden jälkeen. Ajantasaisen raportointi pitää asiakkaamme aina ajan tasalla tulleista tapahtumista sekä antaa selkeät tiedot jatkotoimenpiteitä vaativista palvelupyynnöistä kuin yhteydenottopyynnöistä.
Miten voimme palvella teitä?
Toni Träskelin
Myyntijohtaja
044 036 3604
toni.traskelin@etelavartiointi.fi
Esa-Pekka Niemi
Myyntipäällikkö
050 577 1864
esa-pekka.niemi@etelavartiointi.fi