• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen
Etelävartiointi | Sydbevakning

Etelävartiointi | Sydbevakning

  • Meistä
        • Etelävartiointi 30-vuotta
  • Kotiin
        • Hälytysjärjestelmät ja valvontajärjestelmät
        • Kameravalvonta
        • Paloturvallisuus
        • Hätä- ja turvapainikkeet
  • Yrityksille
        • Asiantuntijapalvelut
          • Aulapalvelut
          • Riskianalyysit
          • Henkilösuojaus
          • Turvatarkastukset
          • Turvallisuuspalvelut ja suunnitelmat
        • Vartiointipalvelut
          • Paikallisvartiointi
          • Piirivartiointi
          • Etäpalvelut
          • Myymäläturva
          • Tapahtumaturvallisuus
          • Järjestyksenvalvonta
          • Turvatarkastukset
        • Turvatekniikan ratkaisut yrityksille
          • Rikosilmoitin- ja murtosuojaus
          • Hälytysjärjestelmä
          • Kameravalvonta ja valvontajärjestelmä yrityksille
          • Kulunvalvonta
          • Turvapuhelimet
          • Vuotovahdit
          • Rappuavustin ja evakuointituoli
          • Yksintyöskentelyratkaisut
        • Palvelukeskus
          • Asiakaspalvelukeskus
          • Etäpalvelut
          • Kiinteistöpäivystys
        • Kalustonhallinta
        • Hälytyskeskus
        • Koulutukset
  • Asiakkaitamme
  • Ajankohtaista
  • Töihin meille
        • Avoimet työpaikat
        • Uratarinat
        • Usein kysytyt kysymykset
        • Turvallisuusalan antoisimmat kesätyöt 2025
  • Ota yhteyttä
  • Suomi
  • Ruotsi

Asiakaspalvelukeskus

Asiakaspalvelukeskus tarjoaa ratkaisun yrityksesi asiakaspalvelun laadukkaalle hoitamiselle, kun itse haluat keskittyä sinulle tärkeimpään tai viettää ilta- ja viikonloppuajankohdat leväten.

Haluat kenties tarjota asiakkaillesi mahdollisuuden monikanavaiseen asiakaspalveluun ympäri vuorokauden, mutta oma aikasi, osaamisesi tai kiinnostuksesi ei tähän riitä? Asiakaspalvelukeskuksemme toimii tällöin kumppaninasi. Palvelemme valtakunnallisesti koko maassa.

Yhä useampi asiakas valitsee palveluntarjoajansa sen perusteella, kuinka hyvää asiakaspalvelua se tarjoaa. Sana huonosta asiakaspalvelusta kirii kauas. Laadukas asiakaspalvelun merkitystä ei pidä siis vähätellä. Onnistuneen asiakaskohtaamisen avaintekijöitä on asiakkaana kuulluksi tulemisen kokemus sekä ratkaisun saaminen omaan haasteeseen nopeasti ja mieluiten yhdellä yhteydenotolla.

Hyvä asiakaspalvelu ei enää tarkoita samaa kuin ennen. Viimeisen vuosikymmenen aikana asiakkaat ovat alkaneet odottaa enemmän. Hyvän asiakaspalvelun rima onkin noussut korkeammalle kuin koskaan ennen. Arvostukseen ovat nousseet lyhyet jonotusajat, laajat aukioloajat kuin monipuoliset yhteydenottotavat lomakkeista sähköpostiin kuin chatista sosiaalisen median kanaviin.

Viimeisen vuosikymmenen aikana asiakkaat ovat alkaneet odottaa enemmän. Hyvän asiakaspalvelun rima onkin noussut korkeammalle kuin koskaan ennen. Arvostukseen ovat nousseet lyhyet jonotusajat, laajat aukioloajat kuin monipuoliset yhteydenottotavat lomakkeista sähköpostiin kuin chatista sosiaalisen median kanaviin.

Asiakaspalvelukeskuksen tehtäviä voivat olla:

  • vaihdepalvelut
  • neuvontapalvelut
  • chat -kanavan hoitaminen
  • palvelupyyntöjen vastaanottaminen
  • asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
  • sosiaalisen median kanavien päivitysten hoitaminen
  • sosiaalisen median kanavien yhteydenottojen hoitaminen

Asiakaspalvelua monikanavaisesti laadukkuus ja osaaminen kärjellä

Palvelukeskuksessamme toimivat asiakaspalvelijat ovat vahvan asiakaspalvelutaustan omaavia tekijöitä, joille laadukas palvelu ja asiakaslähtöisyys ovat toimintatapojen keskiössä. Asiakaspalvelijamme toimivat asiakasyrityksemme edustajina, rakentaen onnistuneita palvelukokemuksia. Asiakaspalvelijamme käyttävät luontevasti tietotekniikkaa, järjestelmiä ja sosiaalisen median kanavia sekä palvelevat asiakkaitanne tarpeen mukaan myös monikielisesti. Koulutamme jatkuvasti henkilöstöämme alan kanavien sekä järjestelmien kehittyessä.

Palvelukeskuksessamme toimivat asiakaspalvelijat ovat vahvan asiakaspalvelutaustan omaavia tekijöitä, joille laadukas palvelu ja asiakaslähtöisyys ovat toimintatapojen keskiössä. Asiakaspalvelijamme toimivat asiakasyrityksemme edustajina, rakentaen onnistuneita palvelukokemuksia.

Sähköiset raportit pitävät asiakkaamme ajan tasalla

Asiakkaanamme saat asiakaspalvelijoidemme toimenpiteistä, palvelupyynnöistä ja muista havainnoista sähköisen raportin heti tehtyjen toimenpiteiden jälkeen. Ajantasaisen raportointi pitää asiakkaamme aina ajan tasalla tulleista tapahtumista sekä antaa selkeät tiedot jatkotoimenpiteitä vaativista palvelupyynnöistä kuin yhteydenottopyynnöistä.

Miten voimme palvella teitä?

Toni Träskelin
Myyntijohtaja
044 036 3604
toni.traskelin@etelavartiointi.fi

Esa-Pekka Niemi
Myyntipäällikkö
050 577 1864
esa-pekka.niemi@etelavartiointi.fi

Ensisijainen sivupalkki

Yrityksille

  • Asiantuntijapalvelut
  • Vartiointipalvelut
  • Turvatekniikan ratkaisut yrityksille
  • Hälytyskeskus
  • Palvelukeskus
    • Asiakaspalvelukeskus
    • Etäpalvelut
    • Kiinteistöpäivystys
  • Koulutukset
  • Kalustonhallinta

Footer

Etelävartiointi Oy

Y-tunnus: 0945321-7
Teknikontie 13
10600 Tammisaari

Kirkkonummen toimipiste

Hirsalantie 11
02420 Jorvas

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Tietosuojaseloste

Vaihde 24/7

09 3154 9000
info@etelavartiointi.fi

Toimisto ja laskutus

019 233 888
laskutus@etelavartiointi.fi

Hälytyskeskus 24/7

09 3154 9000

Myynti

Toni Träskelin, 044 036 3604
Esa-Pekka Niemi, 050 577 1864

Ota Yhteyttä

    Pyydä tarjous

    Jätä soittopyyntö

    Huoltotilaus

    ·Toteutus ja ylläpito MMD Networks·

    Hallinnoi evästeiden suostumusta
    Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
    Toiminnalliset Aina aktiivinen
    Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
    Asetukset
    Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
    Tilastot
    Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
    Markkinointi
    Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
    Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
    Näytä asetukset
    {title} {title} {title}