• Hoppa till huvudnavigering
  • Hoppa till huvudinnehåll
  • Hoppa till det primära sidofältet
  • Hoppa till sidfot
Etelävartiointi | Sydbevakning

Etelävartiointi | Sydbevakning

  • Om oss
  • För hemmet
        • Larm- och övervakningssystem
        • Kameraövervakning
        • Brandsäkerhet
        • Nöd- och trygghetsknappar
  • För företaget
        • Experttjänster
          • Lobbytjänster
          • Riskanalyser
          • Hundtjänster
          • Personskydd
          • Säkerhetskontroller
          • Säkerhetsplaner
        • Bevakningstjänster
          • Lokalbevakning
          • Områdesbevakning
          • Fjärrtjänster
          • Butikssäkerhet
          • Evenemangssäkerhet
          • Ordningsövervakning
          • Säkerhetskontroller
        • Säkerhetsteknik
          • Brottslarm och inbrottsskydd
          • Larmsystem
          • Kameraövervakning och övervakningssystem
          • Passerkontroll
          • Trygghetstelefoner
          • Läckagelarm
          • Lösningar för ensamarbete
        • Servicecenter
          • Kundtjänstcenter
          • Fjärrtjänster
          • Fastighetsjour
        • Larmcentral
        • Enhetsförvaltning
        • Utbildningar
  • Våra kunder
  • Aktuellt
  • Vill du jobba med oss?
        • Karriärberättelser
        • Sommarjobb 2022
        • Lediga arbetsplatser
        • Frågor & svar
  • Kontakta oss
  • Finska
  • Svenska

Kundtjänstcenter

Kundtjänstcentret erbjuder ditt företag en lösning för kundservice av hög kvalitet när du vill fokusera på det som är viktigast för dig eller ta kvällar och helger med ro. Kanske vill du erbjuda dina kunder kundservice dygnet runt via flera kanaler, men din egen tid, ditt kunnande eller ditt intresse räcker inte till för det? Då fungerar vårt kundtjänstcenter som din partner.

Allt fler kunder väljer sin tjänsteleverantör enligt hur bra kundtjänst de erbjuder. Ryktet om dålig kundservice färdas lång väg. Därför ska man inte underskatta vikten av god kundservice. Nyckeln till ett lyckat möte med kunden är upplevelsen av att bli hörd som kund och att få en lösning på sin egen utmaning snabbt och helst genom enbart en kontakt.

God kundservice innebär inte detsamma som förr. Under det senaste decenniet har kunderna börjat förvänta sig alltmer. Ribban för god kundservice ligger högre än någonsin förr. Korta väntetider, långa öppettider och mångsidiga kontaktsätt, från formulär till e-post och chatt till sociala medier, har blivit alltmer uppskattade.

Under det senaste decenniet har kunderna börjat förvänta sig alltmer. Ribban för god kundservice ligger högre än någonsin förr. Korta väntetider, långa öppettider och mångsidiga kontaktsätt, från formulär till e-post och chatt till sociala medier, har blivit alltmer uppskattade.

Ett kundservicecenter kan ha följande uppgifter:

  • växeltjänster
  • rådgivningstjänster
  • hantering av chattkanaler
  • mottagning av serviceförfrågningar
  • kundtjänst via telefon och e-post
  • uppdateringar i sociala medier
  • hantering av kontaktförfrågningar i sociala medier

Kundtjänst via flera kanaler med kvalitet och kunnande i fokus

Den kundtjänstpersonal som arbetar i vårt servicecenter har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra kundtjänstmedarbetare agerar som representanter för våra kundföretag och skapar framgångsrika serviceupplevelser. Vår kundtjänstpersonal behärskar IT, olika system och sociala mediekanaler. Vi betjänar också era kunder på flera språk enligt behov. Vi utbildar vår personal kontinuerligt i takt med att branschens kanaler och system utvecklas.

Den kundtjänstpersonal som arbetar i vårt servicecenter har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra kundtjänstmedarbetare agerar som representanter för våra kundföretag och skapar framgångsrika serviceupplevelser.

Elektroniska rapporter håller våra kunder informerade

Som kund får du en elektronisk rapport om våra kundtjänstmedarbetares åtgärder, serviceförfrågningar och andra observationer omedelbart efter att åtgärden har vidtagits. Aktuell rapportering håller våra kunder uppdaterade om olika händelser och ger tydlig information om service- och kontaktförfrågningar som kräver uppföljning.

Hur kan vi hjälpa dig?

Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi

Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi

Primärt sidofält

För företaget

  • Experttjänster
  • Bevakningstjänster
  • Säkerhetsteknik
  • Larmcentral
  • Servicecenter
    • Kundtjänstcenter
    • Fjärrtjänster
    • Fastighetsjour
  • Utbildningar
  • Enhetsförvaltning

Footer

Sydbevakning Ab

Y-tunnus: 0945321-7
Teknikervägen 13
10600 Ekenäs

Kyrksätts verskamhetsställe

Hirsalavägen 11
02420 Jorvas

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Dataskyddsbeskrivning

Växel 24/7

09 3154 9000
info@etelavartiointi.fi

Kontor och fakturering

019 233 888
fakturering@sydbevakning.fi

Larmcentral 24/7

09 3154 9000

Försäljning

Toni Träskelin, 044 036 3604
Esa-Pekka Niemi, 050 577 1864

Ta kontakt

    Be offert

    Lämna ringbud

    ·Toteutus ja ylläpito MMD Networks Oy·

    Hantera cookie inställningar
    Vår hemsida anväder cookies. Dessa är nödvändiga för att hemsidan skall fungera korrekt. Hemsidan använder även cookies för statistik och marknadsföring.
    Nödvändiga Alltid aktiv
    Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändigt för det legitima syftet att spara inställningar som inte är begärt av prenumeranten eller användaren
    Asetukset
    Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
    Analyser
    Dessa cookies används för att identifiera besökarstatistik, som vi använder för att förbättra webbplatsen samt dess prestanda. Informationen som samlas av oss eller en tredje part, kan inte inte direkt identifieras med enskild besökare. Dessa cookies används för att identifiera besökarstatistik, som vi använder för att förbättra webbplatsen samt dess prestanda. Informationen som samlas av oss eller en tredje part, kan inte inte direkt identifieras med enskild besökare.
    Marknadsföring
    Cookies riktad för marknadsföring används för direkt marknadsföring över internet. Information kan lagras av oss eller en tredje part, som bygger upp en profil på basen av ditt besök på webbplatsen.
    Hantera alternativ Hantera tjänster Manage vendors Read more about these purposes
    Anpassa inställningar
    {title} {title} {title}