
Syftet med säkerhetskontroller beror på evenemanget, men vanligtvis används de för att trygga säkerheten på evenemangsområdet, trygga personalens arbetsro samt skydda kunderna från hotfulla situationer. Säkerhetskontroller bidrar till att skapa ordning på ditt evenemang och förhindrar att incidenter uppstår. Med hjälp av vänlig och professionell service arbetar våra säkerhetsexperter och kundtjänstmedarbetare tillsammans med din personal för att skapa ett högkvalitativt evenemang.
Våra säkerhetskontrollanter har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra medarbetare är utbildade och har väktarkort. Hos dem finner du erfarna säkerhetsexperter även för de mest krävande arbetsmiljöer. Det är en ära för oss att bidra till våra kunders säkerhet och arbeta för att garantera en effektiv verksamhet även i exceptionella situationer. Vår kundtjänstpersonal behärskar säkerhetsteknik, såsom kameraövervaknings- och passerkontrollsystem, och betjänar vid behov även dina kunder på flera språk.
Varför skaffa en säkerhetskontrolltjänst?
- Du kan koncentrera dig på det väsentliga och lämna säkerheten för ditt evenemang i våra händer.
- Du skapar en säker miljö där dina kunder kan sköta sina ärenden och känna sig bekväma.
- Du förhindrar att incidenter inträffar, tryggar personalens arbetsro och upprätthåller den allmänna ordningen.
- Som företag tar du hand om eventuella juridiska skyldigheter och ger en ansvarsfull bild av ditt företag.
Förutom säkerhetskontrolltjänster erbjuder vi även säkerhetsteknisk utrustning och lokalbevakningstjänster för ditt evenemang.
Hur kan vi hjälpa dig?

Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi

Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi