Asiakaspalvelukeskus tarjoaa ratkaisun yrityksesi asiakaspalvelun laadukkaalle hoitamiselle, kun itse haluat keskittyä sinulle tärkeimpään tai viettää ilta- ja viikonloppuajankohdat leväten.
Haluat kenties tarjota asiakkaillesi mahdollisuuden monikanavaiseen asiakaspalveluun ympäri vuorokauden, mutta oma aikasi, osaamisesi tai kiinnostuksesi ei tähän riitä? Asiakaspalvelukeskuksemme toimii tällöin kumppaninasi. Palvelemme valtakunnallisesti koko maassa.
Yhä useampi asiakas valitsee palveluntarjoajansa sen perusteella, kuinka hyvää asiakaspalvelua se tarjoaa. Sana huonosta asiakaspalvelusta kirii kauas. Laadukas asiakaspalvelun merkitystä ei pidä siis vähätellä. Onnistuneen asiakaskohtaamisen avaintekijöitä on asiakkaana kuulluksi tulemisen kokemus sekä ratkaisun saaminen omaan haasteeseen nopeasti ja mieluiten yhdellä yhteydenotolla.
Hyvä asiakaspalvelu ei enää tarkoita samaa kuin ennen. Viimeisen vuosikymmenen aikana asiakkaat ovat alkaneet odottaa enemmän. Hyvän asiakaspalvelun rima onkin noussut korkeammalle kuin koskaan ennen. Arvostukseen ovat nousseet lyhyet jonotusajat, laajat aukioloajat kuin monipuoliset yhteydenottotavat lomakkeista sähköpostiin kuin chatista sosiaalisen median kanaviin.
Viimeisen vuosikymmenen aikana asiakkaat ovat alkaneet odottaa enemmän. Hyvän asiakaspalvelun rima onkin noussut korkeammalle kuin koskaan ennen. Arvostukseen ovat nousseet lyhyet jonotusajat, laajat aukioloajat kuin monipuoliset yhteydenottotavat lomakkeista sähköpostiin kuin chatista sosiaalisen median kanaviin.
Asiakaspalvelukeskuksen tehtäviä voivat olla:
- vaihdepalvelut
- neuvontapalvelut
- chat -kanavan hoitaminen
- palvelupyyntöjen vastaanottaminen
- asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
- sosiaalisen median kanavien päivitysten hoitaminen
- sosiaalisen median kanavien yhteydenottojen hoitaminen
Asiakaspalvelua monikanavaisesti laadukkuus ja osaaminen kärjellä
Palvelukeskuksessamme toimivat asiakaspalvelijat ovat vahvan asiakaspalvelutaustan omaavia tekijöitä, joille laadukas palvelu ja asiakaslähtöisyys ovat toimintatapojen keskiössä. Asiakaspalvelijamme toimivat asiakasyrityksemme edustajina, rakentaen onnistuneita palvelukokemuksia. Asiakaspalvelijamme käyttävät luontevasti tietotekniikkaa, järjestelmiä ja sosiaalisen median kanavia sekä palvelevat asiakkaitanne tarpeen mukaan myös monikielisesti. Koulutamme jatkuvasti henkilöstöämme alan kanavien sekä järjestelmien kehittyessä.
Palvelukeskuksessamme toimivat asiakaspalvelijat ovat vahvan asiakaspalvelutaustan omaavia tekijöitä, joille laadukas palvelu ja asiakaslähtöisyys ovat toimintatapojen keskiössä. Asiakaspalvelijamme toimivat asiakasyrityksemme edustajina, rakentaen onnistuneita palvelukokemuksia.
Sähköiset raportit pitävät asiakkaamme ajan tasalla
Asiakkaanamme saat asiakaspalvelijoidemme toimenpiteistä, palvelupyynnöistä ja muista havainnoista sähköisen raportin heti tehtyjen toimenpiteiden jälkeen. Ajantasaisen raportointi pitää asiakkaamme aina ajan tasalla tulleista tapahtumista sekä antaa selkeät tiedot jatkotoimenpiteitä vaativista palvelupyynnöistä kuin yhteydenottopyynnöistä.
Miten voimme palvella teitä?
Toni Träskelin
Myyntijohtaja
044 036 3604
toni.traskelin@etelavartiointi.fi
Esa-Pekka Niemi
Myyntipäällikkö
050 577 1864
esa-pekka.niemi@etelavartiointi.fi