Vi är en partner för aktörer av alla storlekar. Du kan bekymmerslöst överlåta din verksamhet i våra professionella händer utanför ordinarie arbetstid. Vi tar hand om underhåll och nödsituationer under vardagskvällar, veckoslut och helger. Vi erbjuder alla tjänster från ett och samma telefonnummer. Typiska uppgifter för vårt servicecenter:
– nyckelhantering – uppdatering av chatt och sociala medier – mottagning av larm om installationsteknik – fjärrstyrning av portar och dörrar – telefonväxel- och informationstjänster – mottagning av felanmälningar – jouruppgifter för fastighetsunderhåll – mottagning av hiss- och fastighetslarm Vår kundtjänstpersonal representerar ditt företag Vår servicecenteroperatör är en kunnig och vänlig expert inom kundtjänst som representerar ditt företag vid informations- och serviceförfrågningar under jourtiden. Vår servicecenteroperatör kan skapa sig en överblick över situationen och bedöma om den kräver omedelbara åtgärder eller om det räcker med att en servicetekniker tar hand om den under följande arbetsdag. Eventuella lägesbedömningar görs alltid utifrån de riktlinjer som överenskommits med kunden. Rapportering som stöd för arbetsuppgifterna Som vår kund får du detaljerade rapporter om de kontakter som tagits emot och de åtgärder som vidtagits. Genom en omfattande rapportering får du en grundlig förståelse för olika händelser, vilket hjälper dig att vidta eventuella uppföljningsåtgärder. Smidighet och besparingar genom outsourcing Att outsourca jourtjänster är vanligtvis billigare än att anställa ny personal eller arbeta övertid. Dessutom sparar du tid. Vi agerar som din pålitliga partner och erbjuder kunnig personal. Med oss är det lätt att samarbeta.
Hur kan vi hjälpa dig?
Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi
Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi