Fastighetsjouren är valet för ditt företag när du vill koncentrera dig på att sova gott om nätterna och vila på helgerna. Fastighetsjouren som verkar i vår larmcentral övervakar din fastighet å dina vägnar varje dag, året om. Jouren tar emot larm och kontaktförfrågningar från din fastighet med en professionell och högkvalitativ serviceinställning. Våra operatörer på fastighetsjouren fungerar som ditt företags representanter och ser till att dina kunder och deras fastigheter får den hjälp de behöver så snabbt som möjligt. Vår rapportering i realtid håller dig informerad om händelser och ger tydlig information om uppföljningsåtgärder som kan behövas under kontorstid, såsom icke-brådskande service- och kontaktförfrågningar.
Genom att outsourca tjänsterna för fastighetsjouren kan du fokusera på det som är viktigast för dig och vila ut på nätterna och helgerna. Vi sköter jouren med yrkeskunskap.
Fastighetsjour med kvalitet och kunnande i fokus
Våra operatörer på fastighetsjouren arbetar vid vår larmcentral och har en gedigen bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras tillvägagångssätt. De agerar som representanter för våra kundföretag och främjar säkerhet och effektiv verksamhet även i exceptionella situationer. Våra operatörer är väl förtrogna med säkerhets- och IT-system och kan även erbjuda flerspråkig service till dina kunder om så önskas. Vi utbildar vår personal kontinuerligt i takt med att utrustning och system utvecklas.
Fastighetsjourens uppgifter kan vara bland annat:
- telefonväxel
- dörröppningstjänster
- övervaknings- och vägledningstjänster
- mottagning av felanmälningar
- fjärrstyrning och -hantering av kameror, portar och dörrar
- uppgifter av larmkaraktär som ska göras för fastigheten under jourtid
- förmedling av meddelanden om installationsteknik och fel samt serviceförfrågningar för fastigheten
Elektroniska rapporter håller våra kunder informerade
Som kund får du en elektronisk rapport om åtgärder, felrapporter och andra observationer av vår jourpersonal omedelbart efter att åtgärden har vidtagits. Aktuell rapportering håller våra kunder uppdaterade om olika händelser och ger tydlig information om service- och kontaktförfrågningar som kräver uppföljning.
Hur kan vi hjälpa dig?
Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi
Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi