
Teknik för fjärrövervakning, trådlösa system och den senaste sensortekniken gör det möjligt att leverera högkvalitativa fjärrtjänster. Fjärrtjänsterna styrs och hanteras från vår egen larmcentral dygnet runt, alla dagar om året. Fjärrtjänsterna gör det möjligt att sköta säkerheten på ett kostnadseffektivt sätt utan att kompromissa med den. Som kund hos oss får du en heltäckande service på tre språk och med lång erfarenhet.
Våra fjärrtjänstoperatörer, som arbetar på vår larmcentral, har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra operatörer agerar som representanter för våra kundföretag och främjar säkerhet och effektiv verksamhet även i exceptionella situationer. Våra operatörer är väl förtrogna med säkerhets- och IT-system och kan även erbjuda flerspråkig service till dina kunder om så önskas.
Genom att outsourca fjärrtjänsterna kan du fokusera på det som är viktigast för dig och sova gott om nätterna. Vi tar hand om jouren.
Fjärrtjänstens uppgifter kan omfatta:
- telefonväxel
- dörröppningstjänster
- callcenter-tjänster
- GPS-positioneringstjänster
- övervaknings- och vägledningstjänster
- fjärrstyrning och -hantering av kameror, portar och dörrar
- förmedling av meddelanden om installationsteknik och fel samt serviceförfrågningar för fastigheten
Vår certifierade larmcentral i Kyrkslätt tar emot larm och reagerar på dem enligt överenskomna handlingsmodeller dygnet runt, alla dagar om året. Som kund får du en heltäckande service på tre språk och med lång erfarenhet.
Kameraövervakning som stöd för fjärrtjänsterna
Kameraövervakning möjliggör en omedelbar bedömning av situationen på plats. När vi får ett larm eller en servicebegäran kan vår jourpersonal kontrollera platsens kameraövervakning. Utifrån lägesbedömningen och de överenskomna handlingsmodellerna kan personalen skicka överenskommen assistans till platsen, såsom väktare, servicetekniker eller myndigheter.
Elektroniska rapporter håller våra kunder informerade
Som kund får du en elektronisk rapport om åtgärder, felrapporter och andra observationer av vår jourpersonal omedelbart efter att åtgärden har vidtagits. Aktuell rapportering håller våra kunder uppdaterade om olika händelser och ger tydlig information om service- och kontaktförfrågningar som kräver uppföljning.
Hur kan vi hjälpa dig?

Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi

Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi