Kundtjänstcentret erbjuder ditt företag en lösning för kundservice av hög kvalitet när du vill fokusera på det som är viktigast för dig eller ta kvällar och helger med ro. Kanske vill du erbjuda dina kunder kundservice dygnet runt via flera kanaler, men din egen tid, ditt kunnande eller ditt intresse räcker inte till för det? Då fungerar vårt kundtjänstcenter som din partner.
Allt fler kunder väljer sin tjänsteleverantör enligt hur bra kundtjänst de erbjuder. Ryktet om dålig kundservice färdas lång väg. Därför ska man inte underskatta vikten av god kundservice. Nyckeln till ett lyckat möte med kunden är upplevelsen av att bli hörd som kund och att få en lösning på sin egen utmaning snabbt och helst genom enbart en kontakt.
God kundservice innebär inte detsamma som förr. Under det senaste decenniet har kunderna börjat förvänta sig alltmer. Ribban för god kundservice ligger högre än någonsin förr. Korta väntetider, långa öppettider och mångsidiga kontaktsätt, från formulär till e-post och chatt till sociala medier, har blivit alltmer uppskattade.
Under det senaste decenniet har kunderna börjat förvänta sig alltmer. Ribban för god kundservice ligger högre än någonsin förr. Korta väntetider, långa öppettider och mångsidiga kontaktsätt, från formulär till e-post och chatt till sociala medier, har blivit alltmer uppskattade.
Ett kundservicecenter kan ha följande uppgifter:
- växeltjänster
- rådgivningstjänster
- hantering av chattkanaler
- mottagning av serviceförfrågningar
- kundtjänst via telefon och e-post
- uppdateringar i sociala medier
- hantering av kontaktförfrågningar i sociala medier
Kundtjänst via flera kanaler med kvalitet och kunnande i fokus
Den kundtjänstpersonal som arbetar i vårt servicecenter har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra kundtjänstmedarbetare agerar som representanter för våra kundföretag och skapar framgångsrika serviceupplevelser. Vår kundtjänstpersonal behärskar IT, olika system och sociala mediekanaler. Vi betjänar också era kunder på flera språk enligt behov. Vi utbildar vår personal kontinuerligt i takt med att branschens kanaler och system utvecklas.
Den kundtjänstpersonal som arbetar i vårt servicecenter har en diger bakgrund inom kundservice. För dem är kvalitetsservice och kundfokus kärnan i deras arbetssätt. Våra kundtjänstmedarbetare agerar som representanter för våra kundföretag och skapar framgångsrika serviceupplevelser.
Elektroniska rapporter håller våra kunder informerade
Som kund får du en elektronisk rapport om våra kundtjänstmedarbetares åtgärder, serviceförfrågningar och andra observationer omedelbart efter att åtgärden har vidtagits. Aktuell rapportering håller våra kunder uppdaterade om olika händelser och ger tydlig information om service- och kontaktförfrågningar som kräver uppföljning.
Hur kan vi hjälpa dig?
Toni Träskelin
Försäljningsdirektör
044 036 3604
toni.traskelin@sydbevakning.fi
Esa-Pekka Niemi
Försäljningschef
050 577 1864
esa-pekka.niemi@sydbevakning.fi